Saturday, July 18, 2015

රෑ... By Vimukthi Chathuranga

මහ රෑ මගේ ඩයලොග් නම්බර් එකට ආව කෝල් එකක් නිසා මම ඒක එච්චර ගනන් ගත්තේ නෑ,මොකද ඒක මගේ ඔෆිස් නම්බර් එක,බොසාට උනත් එච්චරයි මම ඔෆිස් නම්බර් එකට රෑට අන්ස්වර් කරන්නේ නෑ කියලා තියෙන්නේ,ඒක රින්ග් වෙලා ඉවරුනා විතරයි මොබිටෙල් එකත් රින්ග් වෙන්න ගත්තා,ඒක රින්ග් වෙනකොට නම් මම හරි ආසයි ඉතින් කවුරු හරිම හිතවත් කෙනෙක් නෙ මගේ එ නම්බර් එකට ගන්නේ කියලා ස්ක්‍රීන් එක බලනකොට උම්බේ අකුරු දෙකේ
'නික් නේම්" එක බ්ලින්ක් වෙනවා මගේ නින්ද කොහේ ගියද නෑ ඉතින්,,එත් මම ලොකුවට පෙන්නනන්නේ නෑ නෙ කෝමත් කොච්චර ආස වුනත්,මම ගත්ත ගමන් ඇහුවේ "හෙලෝ මොකද මේ මහ රෑ කවදාවත් නැතිව කියලා"..කෝමත් උම්බ මැරි කරල ගියාට පස්සේ අපි දෙන්නම කෝල් කරන එව්ව,හොයල බලන ඒව නැවත්තුවනේ.
මමත් ඉතින් වැඩි ගානක් නැතිව අහපු ප්‍රශ්නෙට එහා පැත්තෙන් අවේ ශෝකානුකූල නිවුනු උම්බේ හඩ සමග මුසු වුනු පිලිතුරක්." නෑ මන් නිකන් ගට්ත්තේ,උම්බ අද දවසෙම හැන්ග්වුට් එකේත් ඕෆ්ලියින් නේ,නම්බර් දෙකම වැඩ කලෙත් නෑ එකයි කියල" උම්ඹ කිව්වම මම අයෙත් අතීතයට ගියා නිමේශයකට..
ඔව් මේ සතියේ සදුදා මම නිවාඩු දාලා හිටියේ උදෙන්ම ගෙදරින් ආව මල්ලි ගෙ වැඩකට. ඒකත් කරල ඌව මග බස්සලා මම හයිවේ එකට දැම්මේ කොල්ඹ එන්න ඔනෙ වුන නිසා,කෝමත් මම මම හයිවේ එනකොට මොබ්යිල් එකේ ෆලයිට් මෝඩ් දාගන්නවා ඔෆිස් නම්බර් එක කෝමත් ඕෆ් කරනව නේ අනිත් එක මට ඕක ඕන් කරගෙන එන්න තරම් කවුද ඉන්නේ මට කොල් කරන්න,මම මගේ මොබයිල් එකට ලව් කරපු කාලේ ගියාඅ,කෝල් එකක් එනකන් මැසේජ් එකක් එනකන් බලා හිටියේ ඉස්සර දැන් ඉතින් ඕක ඕෆ් වුනත් මම එච්චර වොරි වෙන්නේ නැ නේ..පස්සේ බෝඩිමට අපු ගමන් මම දැක්ක උම්බ උදේ හායි කියල තියනවා.මම ඉතින් ඒක ගනන් ගට්තේත් නෑ,ඒකයි රිප්ල්යි කරන්න නොගියෙත්,
ඒත් බැන්දලත් අවුරුද්දකටත් වැඩිය වුනාට පස්සේ උම්ඹ මොකද මගේ මොබ්යිල් එක ඕෆ් වෙච්චි එකට්යි ඔන්ලයින් නැති එක ගැනයි වද වෙන්නේ කියලා හිතන ගමන් මම කිව්වා මම අද නිවාඩු දාලා හිටියේ ඒකයි ඔන්ලයින් නැත්තේ, හයිවේ එකේ ආපු නිසා ෆෝන් එක ඕෆ් කර ගෙන ආවේ කියලා, ඒ වෙලාවෙම මම කිව්වා මම අද පැයට කිලෝමීටර් 120 කින් ආව සමහර තැන් වල මගේ ලඩියෙන් කියලා..ඒත් සුපිරි වාහන හෙමින් ආව කියලා,උම්ඹ ඒවෙලාවෙ දිග හුස්මක් අරගෙන කිව්වා ඒ ගොල්ලෝ වාහනේට ආදරේ ඇති කියලා ඒක නිසා ගානට එන්නේ කියලා,මම හයියෙන් හිනාවෙලා කිව්වා ඒ ගොල්ලෝ ජීවිතෙට ආදරේ ඇති මම නම් ඔය දෙකටම ආදරේ නෑ ඒක නිසා හයියෙන් ආව කියලා,උඹ මුකුත් නොකියා හිටියා විනාඩියක් විතර දෙන්නම මුකුත් කිව්වෙ නෑ..
පස්සේ මමම විහිලුවෙන් කියලා දැම්මා මොකද හදිස්සියේ කතා කලේ හෙට බස්නාහිරින් ඉර පායයි කියලා.කෝමත් ටිකක් සීරියස් පොරක් වන උඹ ඒකට කිව්වේ ඔව් එහෙම වේවි කියලා ..උඹගෙ හිතේ තියෙන හැම ස්වරයකම ස්පන්දනය මට එදා ඉදලම තක්කෙටම කියන්න පුලුවන් ,,උඹටත් එහෙමයි දෙන්නටම බොරු කරන්න බෑ අහු වෙනවා..ඉතින් මහා රෑ මන් උන්නද මලාද බලන්න ගට්ත එක ගැන සතුටක් වගේම පට්ටම වේදනාවක් මට දැනුනේ ,මොකද උඹව අමතක කරන එක මට ලේසි වැඩක් නේවී තාමත්.
මට පුලුවන් වුනත් මගේ හිතට ලේසි නෑ.එයා තම කැමති උඹට,එයා තාම සජෙස්ට් කරන්නේ උඹ වගේ පෙනුම,ගති ගුන තියෙන කෙනෙක්ව,ඉතින් උඹ මන් ගැන හොයනව කියලා මගේ හිත දැන ගත්තොත් මට එයාගෙන් බේරුමක් නැති වෙනව..ඒ වෙලාවට මම කොච්චර කිව්වත් මගේ දඩබ්බර හිත උඹව හොයනවා ඒක මට වදයක්..


Original Link
https://www.facebook.com/shihan.chthuranga/posts/421229138064303?comment_id=421650291355521&ref=notif&notif_t=feed_comment_reply

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...